vad finns det att göra ?

Det känns som om så fort jag känner mig glad så är det någon som sänker ner mig igen. Varför ska jag ligga där å slicka marken? När jag vill tugga på molnen! Jag vet inte vad jag ska göra eller ta mig till, problem över allt. Jag orkar inte det, betyder det då att jag är ett problem. För jag undrar vad har jag gjort för att förtjäna det här. Något riktigt illa antagligen. Har jag sagt nånting dumt som gör att det ska va så här, har jag gjort nånting för att det ska va så här? jag försöker lösa mina problem men det är alltid nånting nytt. Jag vill fly för jag vill inte va här. Kanske skulle vara skönt för stunden men vad hjälper det? Jag vill känna mig glad när jag går dit, men jag gör inte det, jag vill känna mig glad när jag går tillbaka men jag gör inte det heller. Visst mina problem är små problem jämfört med andra, men jag vet att man inte ska jämföra med andra så för mig är de här problemen stora. Så min fråga är vad finns det att göra?

Jag orkar inte tänka på mina problem, för dom senaste veckorna har vart illa för mig. Men nu orkar jag inte tänka på det längre jag vill vara glad, jag vill vara den jag var förut. Jag ska vara den jag var förut. Allting ordnar sig i slutändan men kanske jag ska hitta ett annat ställe att gå dit till för jag inte trivs eller avakta för att se om det ändras, men det finns inget att göra när jag går tillbaka, men får vell hoppas att det är tillfälligt också! Det jag kan göra är att avvakta och se...

Jag vill att dit och tillbaka ska vara bra bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0