regn... är jag förvånad? -nej varför? - för det är sverige

Jag tror knappast ni är intresserade av min dag så jag berättar hur söt jag var i regnet istället. Jag skulle gå ut och ta en morgoncigg, för min bror tjatade om att få en fast jag sa att dom var lsut för jag orkade inte bjuda. Iallafall vi gick ut och det regnade :( vill inte, orkar inte med regn.... Så gick jag till bussen och det nästan spöregnade tyckte jag inte var så himla kul eftersom jag inte har en luva på min jacka och så hittar jag inte min favorit halsduk, så jag fick ta en tunn lila som inte alls duger till regn.

Det jag vill komma fram till att jag så ut som en blöt hund med ledsna hund ögon för att jag får lockigt och fult hår i regn.. Så nu var den dagen förstörd (oj  nu berätta jag om min dag iallfall, *hihihi*)

en gammal bild. Tänker INTE ta en ny bild från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0