P*nisFörlängar H*rSk*T

Tjena :)

AHHHHHHHHHH -.-

Jag orkar inte. jag har massa att klaga på så ny ska jag klaga som F*N!!!!!!!!!!

1.) Det är kallt ute
2.) Äcklig mat, hatar falukorv!
3.) Jag har knappt börjat med SAMHÄLLSKUNSKAPS EXAMINATIONEN! (följde inte schemat)
4.) Det Stökigt i mitt rum och jag orkar inte städa
5.) Jag har massa nytvättade kläder som ska in i garderoben (ORKAR INTE)
6.) Det är måndag imorgon
7.) Den här helgen blev inte som jag hade tänkt mig
8.) Mitt hår är katastrofalt
9.) Jag har inga pengar.........................
10.) Jag har ingen fjärnkontroll till TV så ja måste lyfta på mitt feta arsle för att kunna byta kanal (kontrollen gick sönder, hur? det vet jag inte. Den flög vell in i vägen av sig själv..... :) inte var de jag iaf. Kanske mamma eller möjligtvis min bror men inte jag!!!!!



SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD E JAG JUST NU ;) skoja e inte så arg bara utråkad.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0