Dagen to do list:

Söndag, idag känns det som om man har alltid i världen på sig att göra saker och jag ska planera min dag i minsta detalj idag för att få in alltting i schemat på så lite tid.

SÅ, SÖNDAGENS SCHEMA/TO DO LIST

• Äta nyttig frukost (gröt)

• Klä på mig

• Träffa camilla

Hem och börja plugga

• Ta en paus, genom att börja städa mitt rum lite..

Sätta igång att plugga igen..

• Ytteligare en paus så jag kan ta hand om alla kläder lägga in nytvättade i garderoben osv

Plugga klart samhällen, uppgiften ska in senast 23:59:59 hahaha

• Sen är det säkert middag

• Sen ska jag träffa Alice en liten stund

Om ja inte är klar så får jag göra klart det sista nu!

• Om jag har tid och ork efter allt, kanske jag ska köra ett träningspass från spelet Just Dance.


Hahah ja, jag har ganska fullt upp idag! Så de är vell dags för mig att sätta igång. Efter som jag ska göra uppgiften på datan så blire vell att jag kommer göra ett inlägg sen så då hörs vi. Puss ;)



Min mamma sa alltid att när jag var liten så blev jag bytt mot en trollunge, kanske stämmer ? kolla håret bara.. ahaha Fan va cool jag är som döljer min identitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0