Äntligen klar!

Nu är jag faktist äntligen klar med den där samhällskunskaps saken..... Sitter och tittar på och så kom polly. Jag orkar verkligen inte att det är måndag imorn. Skulle ärligt talat hellre stanna hemma och stor städa mitt rum rensa allt och sånt där. Annars har man ju inte tid för det. Attans slutar ju sent imorn också tjugo i två :(

Åh jag är jätte sugen på att göra nånting med mitt hår är ganska trött på det. Men de kanske är tillfälligt? Jag har liksom ägnat 2 år till att spara ute det till långt och nu när det är lång till jag klippa av det hmm.. Jag tror verkligen att jag skulle ångra mig om jag klippte av det men va finns det annars man kan göra. Jag menar jag försöker få det så långt och jämt som möjligt och jämt inget uppklippt för då är det små lockar inte alls så mycket lockar som det brukar vara när det är uppklipppt och slitet. Jag har väldigt lockigt hår! Kanske en lugg skulle piffa till det? Fast näää då måste jag platta och tänk nu när de är fuktigt ute. ah ångest vet inte vad jag ska göra!


Jag i kort hår fär 2 år sen. Hade inte riktigt någon bra bild... Bilder från spanien 2008








Naturligt lockigt och långt.



(snygg bild ahhaha ^^)

Långt och platt



Okej bilderna ger ingen rättvisa. Men snälla hjälp vad ska jag gör klippa av det eller behålla längden. Komentera!!!! vet att ni inte kommer göra det men va fan svårt att skriva, klipp kort eller ha kvar de långa så do it!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla din blor

nu har jag bestämt mig för vad jag tycker! klipp det axellångt :) DU HAR INGET ATT FÖRLORA

2010-11-21 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0